mandag den 10. november 2008

休閒一天

我是一個壞學生, 我今天放了自己一天假。

於是在這一天多了的假期裡, 看了週末在kubrick買的一套電影「玩謝麥高維治」(倉底貨, 18元)。故事天馬行空, 說潦倒的木偶師發現了一個櫃子, 原來是連接大明星麥高維治腦袋的通道。他藉著麥高維治的名氣成功地建立了自己的木偶事業, 得到了自己喜愛的女人, 有名有利。

電影拋出了一個好問題: 我進入他的腦袋之後, 我還是我, 抑或我變成了他?
又回到存在主義及莊周夢蝶身上了。

更有趣的是, 此片和「無痛失戀」的編劇原來是同一人; 而「無痛失戀」的導演是我喜愛的Micheal Gondry。大家也是玩天馬行空, 創意澎湃。這個圈子可真小。

晚上聽電台節目, 森美小儀邀請九字頭的人分享對潮流的看法。那些人的說話令我很詫異!

「學janice man, angelababy咁著衫囉, 都想大個去整下隻眼呀」
「msn都有500個名啦.....有200個係學校既, 其餘咪網上識架囉。同網友拍拖既次數...一隻手數得哂咁囉」
「買Westwood囉, 冇LV咁貴嘛」
「買雜誌返黎, 大家圍著一齊睇, 見到邊個明星著得靚咪想去買果件衫囉。最近想買janice man出席一個function既果件紅黑格仔衫。」
「儲錢黎.....買衫囉。」

喂, 老老實實, 我又九字, 你又九字, 生活方式差咁遠......首先msn果度都輸左一大截, 然後, 我成身真係一件名牌都冇......
我懷疑我是否九字。

Ingen kommentarer: