onsdag den 10. december 2008

folk

jeg tror jeg er bange af folk nu,
det er ikke normalt, det ved jeg.
Jeg så en møde på facebook,
den sagde de skal møde på søndag at bbq,
jeg har lyst til at komme, men jeg kender dem ikke mere.
Vi har ikke snakket for langt,
savner de mig? eller, savner jeg dem?
Jeg har kun tre og tredive folk på msn nu.

I dag stod jeg der, men snakkede ikke.
Vi sagde ikke godmorgen eller farvel.
Men Steve sprugte mig hvis vi skulle spise sammen en dag,
så er det ikke så dårligt, tror jeg.

I dag savner jeg Minnie rigtigt meget.
Hvad laver hun nu? Hvad tænker hun på nu?
Snakker hun til mig igen?
Det ved jeg ikke.
Jeg synes hun er stadig sur,
jeg skal ikke ringe til hende nu.

Hvor mange venner har jeg nu?
De ringer ikke, og jeg er bange af at tage telefone.

Ingen kommentarer: